Guest viewing is limited

Mes hamsters

Salut and welcome :-) Translation for others

" Here are my hamsters' cages; the Savic one is for Lulu, the Syrian Hamster, and the green one is for Microbe, the hybrid hamster. Thank you for your comments".

Your hamsters are both so totally adorable! The savic cage looks wonderful for Lulu - although maybe add a bit more bedding on the left side :-) The same with Microbe's cage - Microbe has lots of lovely enrichment there - although maybe add more bedding for burrowing and digging :-)

You could put some cardboard inside the bars in some areas so the bedding doesn't fall out :-)

I think I'm in love with both hamsters! They are so cute and look happy and contented.

Your little hamsters are so gorgeous 🥰

• Like
Reactions: Maz
Voici les cages de mes hamsters, la savic est celle de Lulu hamster syrien et la verte celle de microbe hamster hybride. Merci pour vos commentaires.
Ils sont magnifiques et ont l'air très heureux. Veuillez excuser mon français approximatif, j'utilise Google Traduction.

Merci beaucoup ! Le microbe creuse autour de sa maison et entre par le dessous.
Lulu est nouveau et ne creuse pas encore. Je vais rajouter de la litière quand même. Il est très farouche et ne sort pas beaucoup. Merci pour la traduction, je suis française et aime beaucoup votre forum.

Merci beaucoup ! Le microbe creuse autour de sa maison et entre par le dessous.
Lulu est nouveau et ne creuse pas encore. Je vais rajouter de la litière quand même. Il est très farouche et ne sort pas beaucoup. Merci pour la traduction, je suis française et aime beaucoup votre forum.
Translation

"Thank you so much! Microbe digs around his house and gets in from underneath.
Lulu is new and doesn't dig yet. I'll add more litter anyway. He's very skittish and doesn't come out much. Thank you for the translation; I'm French and really enjoy your forum."

Back